CScrone
  • Domů
  • Trendy
  • Historie
  • Líbilo se vám
  • Populární na CScrone
    • Krátké a kreslené filmy
    • Auta a dopravní prostředky
    • Hudba
    • Zvířata a domácí mazlíčci
    • Sport
    • Hry
    • Komedie
    • Zábava
    • Jak na to + styl
    • Věda a technologie
  • Domů
  • Trendy
  • Historie
  • Líbilo se vám
  • Populární na CScrone
    • Krátké a kreslené filmy
    • Auta a dopravní prostředky
    • Hudba
    • Zvířata a domácí mazlíčci
    • Sport
    • Hry
    • Komedie
    • Zábava
    • Jak na to + styl
    • Věda a technologie
Domů Zábava Petr Holec ŽIVĚ #19 - Hlavně klid, Ondřeji! Demolice Tchajwance, Bartoš do Karibiku a Fiala do Brna
Další
  • Petr Holec ŽIVĚ #20 - Máme krabici vína, nového Jana Husa a lepšopapaláše

    Petr Holec ŽIVĚ #20 - Máme krabici vína, nového Jana Husa a lepšopapaláše

    • 1:21:20
    • Xaver Live
  • Petr Holec ŽIVĚ #18 - Máme nového premiéra, ODS se bojí Pirátů, ale kam zmizela Nora?

    Petr Holec ŽIVĚ #18 - Máme nového premiéra, ODS se bojí Pirátů, ale kam zmizela Nora?

    • 1:31:50
    • Xaver Live
  • Музыкалити - Алла Пугачёва и Zivert

    Музыкалити - Алла Пугачёва и Zivert

    • 51:10
    • Gazgolder
  • JAK JSME SE AKLIMATIZOVALI V NOVÉM BYTĚ (& vysvětlení minulého vlogu)

    JAK JSME SE AKLIMATIZOVALI V NOVÉM BYTĚ (& vysvětlení minulého vlogu)

    • 24:49
    • Carrie Kirsten
  • LOLLYMÁNIE - Přežije vajíčko jízdu na toboganu?😂

    LOLLYMÁNIE - Přežije vajíčko jízdu na toboganu?😂

    • 5:08
    • Lollipopz
  • Zeman vs. novináři: Vpusťte hyeny, blboun nejapný nebo pálení trenýrek. Zemanovy výroky o novinářích

    Zeman vs. novináři: Vpusťte hyeny, blboun nejapný nebo pálení trenýrek. Zemanovy výroky o novinářích

    • 3:29
    • DVTV
  • Petr Holec ŽIVĚ #21 - Konečně nový Moravec, herci nastavují peněženky a kdy se porvou antibabišovci?

    Petr Holec ŽIVĚ #21 - Konečně nový Moravec, herci nastavují peněženky a kdy se porvou antibabišovci?

    • 1:16:41
    • Xaver Live
  • Petr Holec ŽIVĚ #22 - Končí Klaus&Minář, Piráti napravují voliče a odhalení Kalouska

    Petr Holec ŽIVĚ #22 - Končí Klaus&Minář, Piráti napravují voliče a odhalení Kalouska

    • 1:19:51
    • Xaver Live
  • Olga Sommerová LŽE... a hodně

    Olga Sommerová LŽE... a hodně

    • 29:20
    • Xaver Live
  • Petr Holec ŽIVĚ #24 - Blatný odchází, pirátský bonzák přichází, Mikuláš Minář balí prachy a mizí

    Petr Holec ŽIVĚ #24 - Blatný odchází, pirátský bonzák přichází, Mikuláš Minář balí prachy a mizí

    • 1:18:52
    • Xaver Live
  • Xaver LIVE s hostem: Jan Kraus

    Xaver LIVE s hostem: Jan Kraus

    • 1:01:05
    • Xaver Live
  • Duše K - tentokrát o inteligenci, vědomí, bytí, prostoru a času s Karlem Kostkou 23.3.2019

    Duše K - tentokrát o inteligenci, vědomí, bytí, prostoru a času s Karlem Kostkou 23.3.2019

    • 2:43:41
    • Divadlo Kampa
  • Jaromír Nohavica - Koncerty k MDŽ  (opakovaný první + druhý koncert)

    Jaromír Nohavica - Koncerty k MDŽ (opakovaný první + druhý koncert)

    • 2:07:11
    • Jarek Nohavica
  • Xaver ŽIVĚ #116

    Xaver ŽIVĚ #116

    • 1:00:00
    • Xaver Live
  • Tomáš Etzler kontra Hana Lipovská

    Tomáš Etzler kontra Hana Lipovská

    • 12:18
    • Xaver Live
  • Daniel Vávra: V mé verzi Mafie 3 jste měli hrát za policistu. Dobré kandidáty na prezidenta nevidím

    Daniel Vávra: V mé verzi Mafie 3 jste měli hrát za policistu. Dobré kandidáty na prezidenta nevidím

    • 2:46:30
    • U Kulatého stolu
  • Музыкалити - Алла Пугачёва и Zivert

    Музыкалити - Алла Пугачёва и Zivert

    • 51:10
    • Gazgolder
  • JAK JSME SE AKLIMATIZOVALI V NOVÉM BYTĚ (& vysvětlení minulého vlogu)

    JAK JSME SE AKLIMATIZOVALI V NOVÉM BYTĚ (& vysvětlení minulého vlogu)

    • 24:49
    • Carrie Kirsten
  • LOLLYMÁNIE - Přežije vajíčko jízdu na toboganu?😂

    LOLLYMÁNIE - Přežije vajíčko jízdu na toboganu?😂

    • 5:08
    • Lollipopz
  • Zeman vs. novináři: Vpusťte hyeny, blboun nejapný nebo pálení trenýrek. Zemanovy výroky o novinářích

    Zeman vs. novináři: Vpusťte hyeny, blboun nejapný nebo pálení trenýrek. Zemanovy výroky o novinářích

    • 3:29
    • DVTV
  • Marshall McCraw Bucket Prank! #shorts

    Marshall McCraw Bucket Prank! #shorts

    • 0:33
    • Marshall McCraw Shorts
  • Názor na kauzu údajného rasistického vyjádření Ondřeje Kúdely | Michal Suchánek

    Názor na kauzu údajného rasistického vyjádření Ondřeje Kúdely | Michal Suchánek

    • 14:17
    • Best of U Kulatého stolu
  • PROČ NEMÁM RÁD DRAHÉ OBLEČENÍ...

    PROČ NEMÁM RÁD DRAHÉ OBLEČENÍ...

    • 9:10
    • Buba
  • PROČ PŮJDU K SOUDU...

    PROČ PŮJDU K SOUDU...

    • 12:50
    • VladaVideos
  • Jake Paul vs Ben Askren - Official Weigh In [FINAL FACE OFF]

    Jake Paul vs Ben Askren - Official Weigh In [FINAL FACE OFF]

    • 31:31
    • Jake Paul
  • Zvládol Môj Otec Hot Chip Challenge ? w/ Ujo Paťo

    Zvládol Môj Otec Hot Chip Challenge ? w/ Ujo Paťo

    • 9:31
    • Evžen
  • 1. Matěj Ruppert (29. 3. 2021, Malostranská beseda) - 7 pádů HD

    1. Matěj Ruppert (29. 3. 2021, Malostranská beseda) - 7 pádů HD

    • 29:27
    • 7 pádů Honzy Dědka
  • Před měsícem

Petr Holec ŽIVĚ #19 - Hlavně klid, Ondřeji! Demolice Tchajwance, Bartoš do Karibiku a Fiala do Brna

  • zhlédnutí 48,643
Xaver Live
  • 440 46

Pravidelný středeční večer komentátora Petra Holce. Pracoval v ČTK, Reflexu a týdeníku Euro, psal pro měsíčníky Koktejl, Esquire, Xantypa a Playboy. Ptejte se, co vás zajímá?
🏆 Výherce ceny Nejhloupější lenochod
Lucie Stuchlíková
👉🏼 Připojte se ke členství s výhodami:
cscrone.infojoin
ℹ Dále vám doporučuji sledovat:
facebook.com/xaverlive.cz
twitter.com/PetrHolec
www.xtv.cz
#xaverlive #petrholec #club3000
Skladba Airport Lounge - Disco Ultralounge interpreta Kevin MacLeod podléhá licenci Creative Commons 4.0 (uvedení zdroje). creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Zdroj: incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100806
Interpret: incompetech.com/
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 4.0 Mezinárodní License. creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Stažení

Komentáře

  • Simona Novak
    Simona Novak
    Před 26 dny
    Výborné pane Holec!!👏🏼👏🏼👏🏼👍🏼Těším se na další.
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    Pan O.H. - revoluce... ap. ? Vypadá to, že převzal štafetu od pana Mináře....
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    Není slova, se kterým bych nesouhlasila. Dospěla jsem k témuž postupně, sleduji i jiné zdroje, CT1 je podporovatelem všech protestujících, oznamuje protestní data a čas, zpovídá kovaříčky, pravidelně ty osvědčené, co budou říkat, že za to může kdo? B/Z. Večejnoprávní telka !!!
  • Václav Pecha
    Václav Pecha
    Před měsícem
    Shazovat Kmentu a investigativní žurnalistiku na základě jenoho případu někde odjinud... proč asi... jo aha, Kmenta napsal knížku o Babišovi a Zemanovi :-)
  • Inkognito Jambo
    Inkognito Jambo
    Před měsícem
    Dnes je p.Holec dobrý. Rozumné názory, škoda, že nebere SPD / nechápu proč /, jinak Ondřeje Hejmu nemusel zmińovat, přeci jen je to kolega z jedné platformy. Chlapi by spolu měli držet basu. Ale to je věc charakteru. Každý jsme nějaký.
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    Odpovídal na dotaz z mejlu.
  • Andrzej Juraszek
    Andrzej Juraszek
    Před měsícem
    Borec a doutnik....
  • Sara Koch
    Sara Koch
    Před měsícem
    Autistickej primátor. :))
  • Greenfir
    Greenfir
    Před měsícem
    Pan Holec je trochu jiný novinář, ale pořád novinář, rád si utahuje z lidí a zesměšňuje je, shazuje je, někdy si to ti lidé zaslouží, OK, ale to je taková mentalita novinářů a v případě OH si to mohl odpustit, prostě nekomentovat Ondřeje, ale soustředit se jen na ty názory nebo to úplně nechat být v případě kolegy. P. Holec perfektně vyargumentoval tu revoluci - po každé revoluci, která měla odstranit nějakou tyranii, přišla tyranie ještě horší. OH moc argumentů neměl - svrhnout Babiše a pak co? Pak Bruselská pětka zavede ještě tvrdší lockdown.
  • bebuska benn
    bebuska benn
    Před měsícem
    Holec naprosto poničil Xaver live, oproti panu Hejmovi je absolutní nula, to by si měl uvědomit hlavně Xaver. Jsem zvědav jak z téhle trapné situace pa Veselý vybruslí. Pan veselý už měl jeden ¨úlet v Příčovech a teďka tohle. Chtělo by to maličko vyprofilovat charakter pane Veselý.
  • Greenfir
    Greenfir
    Před měsícem
    Hejma je trochu namachrovaný děd vševěd, pořád trochu v roli arogantního porotce, který má auru autority. To některým lidem imponuje, ale není autoritou na všechno.
  • petr bokotej
    petr bokotej
    Před měsícem
    famózní!
  • Martin Bures
    Martin Bures
    Před měsícem
    To je tedy blábol...
  • kesudp
    kesudp
    Před měsícem
    Pán Holec má pravdu a Hejma se musel zbláznit.Asi má nějaké problémy .
  • Milan Nejedly
    Milan Nejedly
    Před měsícem
    Statistiky se nedělají jednotně? To dodnes WHO nestanovila jednotný postup vyhodnocování dat? Tak to se nedivím, že se někomu hodí upravit statistiky v náš neprospěch, když se na tom dá vydělat.
  • Zehu Dekus
    Zehu Dekus
    Před měsícem
    Pod povrchem to pěkně bublá. Všichni proti všem. Triumvirát „Živě“ na „XTV“ byl donedávna dokonale vyvážený. Vtip, ironie, nadsázka, analýzy, odpovědi. Pak jeden „triumvir“ udělal proti zbylým výpad a dav je ve varu. Divím se, proč většina nekřičí „v jednotě je síla“. A tak se ptám se starými latiníky „komu to prospěje“? Pokud je tu ještě někdo s chladnou hlavou musí se zamyslet. Komu vadí XTV?
  • Dana Kalusová
    Dana Kalusová
    Před měsícem
    Hmm, takhle jsem neuvažovala . Děkuji za Váš náhled na situaci .
  • Dana Kalusová
    Dana Kalusová
    Před měsícem
    Promiňte, ale pan Hejma byl zahlcen vulgární kritikou od diváků v přímém chatování . Proč se zlobíte na pana Holce ? To diváci byli vulgární , slovně agresivní vůči panu Hejmovi, ne pan Holec ani ne pan Xaver . Styděla jsem se za diváky .
  • Jiří Barták
    Jiří Barták
    Před měsícem
    Na XTV se dalo dívat skoro na všechno, až do doby, než tam nastoupil mistr světa a "Pán pravdy" Holec. I tak se jeho nálepkování a poučování o správných názorech dalo brát jako občas vtipné. Teď jsme zjistili, že to tento pán nemyslí jako vtip a své zvrhlé chování myslí vážně.
  • sokin jon
    sokin jon
    Před měsícem
    1:02 České právo : Defraudace = tunelování. Tunelování není trestný čin.
  • Michal Mach
    Michal Mach
    Před měsícem
    Hezký pořad
  • Marcela Simonidesová
    Marcela Simonidesová
    Před měsícem
    Bože můj,co to je ten Holec za sebestředného narcistického idiota.Nesahá panu Hejmovi ani ke kotníkům,zrovna tak Vystrčilovi.Dejte ho Xavere pryč,vždyť dělá tomuto kanálu jen ostudu a mě osobně se z něj dělá úplně špatně.Dnes jsem si ho poslechla poprvé a taky naposled a nevydržela jsem do konce.😡😡😡😡😡😡😡
  • Pjotr Postaljonik
    Pjotr Postaljonik
    Před měsícem
    Pane Petře.Ve vás je těžko se orientovat. Kousek tam kousek nazpátek kousek v pravo kousek vlevo,kus kritiky kus chvály.Mě na vás hodně vadí ta opatrnost a naprosto nesmyslná korektnost.A s Kovi 19 tam mě připadáte jako člen a nahaněč té kovibandy.Joo sem tam nepotstatné kovikritiky,souhlasu s čísly,pak šup podpora těch duležitých bludů co udržují ten věřící spolek ve strachu a obavách.Viz kolabs nemocnic,umírání na kovid,s kovidem velmi umě od vás vypada vlastně že s...atd. Čtu vás a tam je to stejný 50 na 50.Vtip máte dobře se vás poslouchá,ale kdo i vnímá má stejný názor jak já. S tím kovi nahazováním udiček na lidi jste mě nakrknul ale fest. Tudíš je mě jasný kam směřuje váš souhlas a komu. Ostatně jsem si jistý že po volbách a té kovi šaškárně se to projeví.
  • sokin jon
    sokin jon
    Před měsícem
    ve stylu gestapáckých výslechů). Mimochodem: Kde V.Moravec bere informace, které se jeví minimálně v "utajeném režimu" a které volně pouší do éteru?? Má zdoje v BISce?
  • Filip Waldhans
    Filip Waldhans
    Před měsícem
    to je pecka, jak to tady mlatí mezi sebou
  • Petr Kubicek
    Petr Kubicek
    Před měsícem
    Proč neříct Bruslímu, nevracej se pod most. Je to zkáza Bruslí.
  • JANA VLASCHINSKÁ
    JANA VLASCHINSKÁ
    Před měsícem
    Jste odporný arogantní člověk, s totožným charakterem, kterého nikdo neznal, než se zviditelnil v xtv...Panu Hejmovi nesaháte ani po kotníky...:-( koho vy chcete soudit a udělovat anticeny???....lidé vám to zatím baští...
  • Pavel Dostal
    Pavel Dostal
    Před měsícem
    Radoby zovialni borec s doutnikem. Naprostej marasmus v hlave! To se nevidi! Tak lock down je super? Lidi to te super vlade porad borti? No ty mas dost hochu! A to te 25 let nekdo necha tyhle blalboly psat a rikat? Jsem rad ze jsem ty vytvory asi nejak mijel... To muselo bejt vyzivny! 🤣🤪 tak good luck Pedro!
  • Josef Vrbka
    Josef Vrbka
    Před měsícem
    S tím doutníkem vypadáš jako "Milionář z chatrče" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Birdac
    Birdac
    Před měsícem
    Pane Holec hodne s vama nesouhlasim, ale kvituju, ze ve svych nazorech jste slusny, narozdil od jinych zde pritomnych anonymnich sprostaku.
  • Birdac
    Birdac
    Před měsícem
    Ano napsal jsem to panu Hejmovi, ze stane pravo se vzdy bude spojovat s Hitlerem, pan Hejma se rychle zalekl kritiky ze sve branze. V tomto pane Holec mate naprostou pravdu.
  • bebuska benn
    bebuska benn
    Před měsícem
    Milý pane, Hitler a covid mají více společného, než je na první pohled patrné: totiž společného stvořitele, pan Hejma má naprostou pravdu, narozdíl od vás když zde tvrdíte blbosti typu že se pan Hejma zalekl....
  • lubbuk1
    lubbuk1
    Před měsícem
    @Renata Jankovcova nic prekvapive EU = Stvrta Risa!
  • Renata Jankovcova
    Renata Jankovcova
    Před měsícem
    Samozřejmě je to tady jak za Hitlera ...
  • Marek Netolický
    Marek Netolický
    Před měsícem
    Právě jsi potvrdil, že jsi nejslabší článek na XL. Hnus co předvádíš..
  • Jan Kroutil
    Jan Kroutil
    Před měsícem
    @Birdac Já s p. Netolickým také souhlasím. To, že je XTV názorová platforma víme. Ale p. Holec už názory této skupiny posouvá ještě o kus dál. Mj. kritizuje p. Hejmovi pouták (titulek), ale že by se alespoň trochu zamyslel nad svým u tohoto pořadu? Ale to už asi k této názorové skupině patří.
  • Birdac
    Birdac
    Před měsícem
    v cem je nejslabsi clanek, napiste to prosim.
  • aola wili
    aola wili
    Před měsícem
    Xaver vysíláte. Na co mám kliknout, abych také přispěl?
  • JANA VLASCHINSKÁ
    JANA VLASCHINSKÁ
    Před měsícem
    ...peníze raději vyhodte z okna....
  • Martin Tylšar
    Martin Tylšar
    Před měsícem
    No ty vaše liberální názory jsou na flákanec
  • Birdac
    Birdac
    Před měsícem
    a ty vase na pravou ceskou facku. To ze ten dobytek a obchodnik s chudobou Volny se neumi vyjadrovat, to je jeho problem.
  • Markusoliver Markus4google
    Markusoliver Markus4google
    Před měsícem
    Pane Holec vy ste dobytek zovialni s doutnikem a blbyma urazlivyma kecama.nechapu co delate na tomhle kanale.. i kdyz tlustoch uz se taky vybarvuje.. ona ta rada čt ma taky svoje pravidla... snad si ondra hejma brzo rozjede svuj kanal
  • Birdac
    Birdac
    Před měsícem
    urazite tady jenom vy, svym slovnim sprostym napadanim, napiste jakymi slovy nekoho urazi, to ze ma jiny nazor nez vy, narozdil od vas ale slusny nazor, to snad neni urazka.
  • Martin Tylšar
    Martin Tylšar
    Před měsícem
    Souhlasím
  • MEGARANA
    MEGARANA
    Před měsícem
    Pane Holec , vy jste fakt šašek :D Co si hraje na gangstera
  • bebuska benn
    bebuska benn
    Před měsícem
    @aola wili tady naštěstí nejsou pravdoláskaři, ale když jste to nakousl tak holec k nim má blíž než pan hejma
  • aola wili
    aola wili
    Před měsícem
    Je úplně jasné, že ochránci Svaté Láska a Pravdy tohle vydýchávají jen těžce.
  • Radek Smid
    Radek Smid
    Před měsícem
    prostě novinář, hnus.
  • Miloš Nerad
    Miloš Nerad
    Před měsícem
    To žádný skutečný novinář není.
  • Karel Janyška
    Karel Janyška
    Před měsícem
    MÁM HROZNOU ZPRÁVU ! Vypatlané mozky, tedy tzv. vědci a politici, kteří neznají teorii spontánního řádu, a takoví jsou všichni, jak se ukazuje, zabíjejí vypatlané mozky, tedy běžné občany, svými vypatlanými radami a nevzdělaností. A přitom rada od znalce teorie spontánního řádu, tedy vůbec nejvyššího vědění lidstva, tedy ode mne, existuje a je až směšně jednoduchá a neuvěřitelně účinná, levná, a rychlá. Stačí aktivovat imunitní systém člověka, který je úplně něčím jiným, než je vědou prezentováno, je sebezáchovnými, sebepořádacími a seberegulačními vlastnostmi a účinky spontánního řádu lidského těla, ihned po napadení viry ohříváním těla zvenčí oblečením a přikrytím tak dlouho, až samo řekne dost. Ale ihned po napadení těla viry, tedy ihned po pocitu "něco na mě leze". A je po všem tak za pů hodiny až třech. Ani neonemocníte. Ale musíte to udělat okamžitě, ne až za týden, kdy chodíte jak magoři v horečkách do práce !!! To čumíte co ? h Dzp.
  • Karel Janyška
    Karel Janyška
    Před měsícem
    @Stefan Edberg Jen na důkaz toho, že nemelu blbosti, dělám to tak 40 let na vědeckou radu z Hlasu Ameriky a vždy to zabralo. I na covid vloni v březnu. Začal jsem s tím bohužel z technických důvodů trochu pozdě a semlela mě neuvěřitelná zimnice, kterou jsem snad nikdy nezažil a za půl hodiny jsem měl horečku 39. Za další hodinu intezívního ohřívání přikrytím a oblečením 35,7 samozřejmě bez užití léků. A dostavil se, a to je dosti zajímavé, jakýsi pocit až nadpřirozeného zdraví. Jakoby imunitní systém prošmejdil celé tělo. Mimochodem, boxer Lukáš Konečný, mistr světa, udělal totéž a bylo po všem u něho do rána. Mluvil jsems ním. Platí to samozřejmě u každého, jenže lidi na to kašlou a opak se diví. Ti, co měli covid, žijí zásluhou svého imunitního sytému, ne lékařů, lék na covid není. Popletové v bílém stále navádějí k příznakům, tedy k sebevraždě. To je trestuhodné, to je už nemioc a léku na ni není. Vůbec teorii spontánního řádu neznají a nevědí, že lidské tělo je jím také se svými sebeobrannými vlastnostmi, tedy imunitním systémem, a považují ho za úplně něco jiného, než ve skutečnosti je. Lidstvo by nebylo, kdybych neměl pravdu, doufám, že to je každému jasné.... Dzp.
  • Stefan Edberg
    Stefan Edberg
    Před měsícem
    @Karel Janyška velmi zajimave ,musim s tim doma pořadně informovat rodinu ,diky
  • Karel Janyška
    Karel Janyška
    Před měsícem
    @Stefan Edberg Každý ji známe, jen ji nerespektujeme se slovy - to přejde. Neaktivujeme-li však náš imunitní systém velmi blízko prvního napadení, zakládáme si na problém. Covid totiž je evolucí ustaven tak, že dokáže náš imunitní systém ˇpodlézt" a namnožit se a po namnožení se už tělo brání horečkou a to je pozdě. Někdy dokonce tak pozdě, že poničený spontánní řád lidského těla vykazuje pro fyzickou stavbu těla zmatečný imunitní systém, který člověka pak zabije svojí zmatečnou aktivitou... Dzp.
  • Stefan Edberg
    Stefan Edberg
    Před měsícem
    @Karel Janyška problem asi bude v tom zjistit kdy je ta doba ktere se řika ,něco na mě leze ....
  • Karel Janyška
    Karel Janyška
    Před měsícem
    @Stefan Edberg Na tom je úplně všechno... Dzp.
  • miko foin
    miko foin
    Před měsícem
    ve stylu gestapáckých výslechů). Mimochodem: Kde V.Moravec bere informace, které se jeví minimálně v "utajeném režimu" a které volně pouší do éteru?? Má zdoje v BISce?
  • hoiy vinosa
    hoiy vinosa
    Před měsícem
    1:02 České právo : Defraudace = tunelování. Tunelování není trestný čin.
  • Roman Policky
    Roman Policky
    Před měsícem
    60 minuta: Šlachta a soudy. Pane Holec chápu Váš názor. Ale aby jste pochopil co dělají naše soudy zeptejte se pana Xavera co viděl u soudu nebo se lépe běžte na nějaké stání trestního soudu podívat. Nebo si promluvte s paní Vitáskovou. Soudy trestní u nás klesly na úroveň středověké inquisice. Soudci se na chudých honí svoje ego a odsuzují za cokoliv co policie napíše bez ohledu na absenci důkazů. Rozsudky nejčastěji zdůvodněné slovy: " soud nabyl víry a přesvědčení ". Oni zastaví nahrávání a do tváře Vám řeknou že jste cizoložník a špatně si vybíráte kamarády. A že jim to úplně stačí. A když podáte důkazy které vedou k někomu kdo má moc tak nebo se ptáte jak policie dostala Váš popis do výpovědi svědka který Vás vidí u soudu úplně poprvé? To je urážka soudu a práce policie a to je pohrdání soudem.
  • miko foin
    miko foin
    Před měsícem
    zpravodajsví "veřejnoprávní" televize?!?! Zkuste sestříhat rozhovory (nejen Moravcovy, ale všech "redaktorů") jen na jeho otázky - bez toho komu je klade, a už jen z dikce, mimik
  • Leontýna Pepína
    Leontýna Pepína
    Před měsícem
    Petr Holec...sleduji všechno,propagátor očkování....je Holec řízená opozice?
  • Marie Karlická
    Marie Karlická
    Před měsícem
    Já nevím, jak mám to Vaše jméno skloňovat, tak Vám napíši Petře. Petře, zmiňovat pana Julínka jako ministra zdravotnictví je omyl. Pamatuji si, že jeho mantrou byla likvidace "nadbytečných lůžek a zdravotnických zařízení". Raději si nepředstavuji, jak by dnešní covidová situace vypadala, pokud by jeho plány vyšly.
  • hoiy vinosa
    hoiy vinosa
    Před měsícem
    ve stylu gestapáckých výslechů). Mimochodem: Kde V.Moravec bere informace, které se jeví minimálně v "utajeném režimu" a které volně pouší do éteru?? Má zdoje v BISce?
  • Srt Rtyyu
    Srt Rtyyu
    Před měsícem
    Česko je nejhorší v Covidu. Nenalhavejme si. A to tak , že vedeme o nekolik desitek procent před dalšími v pořadí.
  • Petr Dvorak
    Petr Dvorak
    Před měsícem
    Jediný možný budoucí premier České republiky je Tomio Okamura nikdo jiný tu není. Čím dřív to lidi zjistí tím dřív se z toho dostanem.
  • Petr Dvorak
    Petr Dvorak
    Před měsícem
    Vážení přátele, Už je toho opravdu dost. Psal se rok 1989 cinkalo se klíčemi, a řvalo se na náměstí ... za 5 let máme úroveň Rakouska za 10 let Německa... A po třiceti letech tato pohádka končí v troskách... Kde jsou ty časy, kdy náš stát byl soběstačný. Byla jsme silná průmyslová země. Jen jeden příklad za všechny. Traktoru značky Zetor jsme vyrobili přes 1,3 milionů exemplářů. Vyváželi je do 130 zemí světa včetně USA. Ukažte mi jediný národ naší velikosti, který po válce zničeném Československu dokázal vyrábět proudová letadala , dopravní letadla, námořní lodě, turbiny, atomové elektrarny, hydroelektrárny , námořní lodě. Tankery, vojenskou techniku, lokomotivy, tramvaje, vybudoval na zelené louce kompletní MHD metro, trolejbusy, autobusy, zemědělské stroje, sací bagry, nákladní automobili, osobní automobili, tanky, motocikly, skutry, kola. Postavil stovky tisíc bytu pro lidi , co se dnes prodávají za miliony korun... Postavil stadiony fakultní nemocnice, výzkumné úutavy, kde pracoval například i náš Profesor RNDr. Antonín Holý ,DrSc, dr. h. c. jeden z nejlepších vědců na světě. Jím objevené preparáty pomáhají léčit miliony lidí po celém světě. Ten by asi nechápal jak tady bojujeme s pandemií.. Vybudovali jsme kompletní sítě plynu, elektřiny vody , kanalizace, kompletní železnice, většinu silnic i dalnic. Postavil mosty, tuneli, propojili obce i města, vybudovali obchodní domy, továrny, cukrovary ,strategické zasoby, letiště po celé republice , Československou televizi Kavčí hory, Letiště Praha .Budovali značky jako ČSSA, OKD , ČKD, IPS, Metrostav, Vodní stavby, Chemapol, Chirana,Karma,Kargo, Zbrojovky, Huťe Poldy, Železárny, Sklárny. Velké značky jako Tatra, Škoda, Praga ,Liaz , Zetor , Jawa, Prazdroj, Orion , hodinky Prim, a mnohé další značky. Vše je ukradené, a prodáné... Naši předci vybudovali : Polikliniky fakultní velké Nemocnice, školy, školky. Vybudovali pro lidi stovky tiscíc nájemních bytu po celé republice s vemi levným nájmem , které se dnes prodávají za miliony... Disponovali jsme vlastní plně vyzbrojenou i Armádou. Která měla 200 000 vojáku. Národ který se ještě aktivně podílel na vesmírném programu . Važili si ho na celém světě, dělali jme světové vystavy napříkla Expo Brusel, velké sportovní utkání, vybudovali největší stadion na světě. Státní dllůh byl čistá nula, ještě nám okolní státy dlužili... V dnešní době dluhy biliony korun...A pořád raketově rostou .. Aby toho nebylo málo, bude Česká republika ještě bude ručit za dluhy Evropské unie, na záchranu Italie, a Řecka před bankrotem ... Které mají mnohem větší platy i důchody než u nás... Ještě vnuci našich dětí to budou bolestivě splácet po generace.. Dnes jsme jen pouhá levná pracovní síla. Montovna , a skladovna Evropy ... Potravinářsky i jinak absolutně nesoběstačný stát... Který projel uplně vše, včetně ochrany zdraví, obyvatelstva , a budoucích důchodu, školství, zdravotnictví ,pro naše obyvatelstvo.. Česká televize, kde bere ředitel 242 000 měsíčně , a na odměnách mimo platu si přijde na dalších 5 milionu korun ročně. Kde to jsme ? když průměrný plat obyvatele je v ČR údajných 35441,- Kč.. A platíme to každý měsíc mi všichni přátelé z našeho platu... Mzdy a odměny managmentu ČT čítající 15 členů vrcholného vedení ČT tak za rok 2019 dle kvalifikovaného odhadu přesáhl na jejich platech dalších 50 000 000 Korun, a celkově cca 6,84 miliardy koru... z peněz nás daňových poplatníku , ČT ,která musí dělat veřejné sbírky na naše nemocné děti... Protože stát nemá na jejich léčbu... To raději koupíme Francouzká děla pro armadu za 6 miliard staré Americké vrtulníky Viper a Venom, kde se jsou ceny v miliardách, to se aději ani v České televizi neuvádí...Pronajatá stíhací letadla České republiky Gripen za miliardy z našich daní. hlídají Pobaltí... Proč platíme naše vojaky ? Kteří umírají pořád zbytečně v Avganistánu, Iráku, Iránu, Litvě, proboha co delá naše armada na Mali ? Na to peníze máme... A tady není lečba pro naše děti... Dělají se veřejné sbírky.. Jiné větší, a daleko bohatší země, raději podpoří svůj národ. Primátor Prahy.. Zdeněk Hřib za Pirátskou stranu si do své luxusní kanceláře pořídí za naše daně kávovar za 100 000,- Kč.. No kde to jsme ? Ale tramvaje v Praze z důvodu usporných opatřní přestanou v zimě topit.. ČSSD podporuje neziskovky, které dokonale vysavají náš rozpočet za právní služby .. které ani nepotřebuje... Jana Malačová utratí 70 000 000 Kč za rok za neziskovky? Které ničí rodinu. A podporuje LBT komunitu (práva gayů,bisexualů,trans, a dalších LGBT.. Na rozkaz Evropské unie.. neskutečné co se tu děje... Stát raději bude platit pro senátory cca 635 800 000,- Kč ročně... I když ten udělá víc škody než užitku. Andrej Babiš ANO , taky zklamal... Proč se nepoastavil za Maďdrsko ?, za Polsko ? Za V 4 ? Jede dál podle diktatu EU co Českou Republiku ničí... Volme SPD co zruší tyhle Darmožrouty. Zrušit senát.I Slováci ho už zrušili, když zjistili , že je to k ničemu...Stačí naši poslanci který nás stojí 1393 700 000,- ročně.. Všechno naši politici hlavně ČSSD , ODS, TOP 09, a dalším prodali vše včetně našeho zlatého národního pokladu, na který naši rodiče i prarodiče dělali sbírku v roce 1968. Lide dávali snubní prsteny, zlaté řetízky, naušnice.. (vybralo se hodně ) naši předci za zlato umírali v Rusku. Nakonec velkou část našeho zlata vyměnili za zahraniční dluhpisy minist financí Ing. Ivan Philip ODS 1994-1997) Prodali i nerostné suroviny například i to nejcenější naší vodu.. ( Už teď patří Francouzům Veolie ) další nerostné bohatství uhlí atd.. OKD museli finančně ohodnotit ,a prodat 2 měsíce před vstupem do Evropské unie v roce 2014 Aby se napakovali.. Dceřiné společnosti, a 1 200 bytu OKD na Kladensku se ani nestihly ohodnotit. Jak to spěchalo.. Jinak by se to tak jednoduše nerozkradlo.. Škody státu jdou do miliard.. Ale vše je v pořádku.. Za 30 let nám to tady ukázali jak se to dělá... A to práve peklo teprve začne.. Za to vše můžeme poděkovat všem porevolučním vládám. Covid -19 je jen poslední kapka, která má za úkol nás kompletně rozložít. Je to prostě velký restart.. Vše je zničené , a rozkradené. A Českým lidem zbyly jen takovéto malé demonstrace, a oči pro pláč. Většina majetku, duležitého průmyslu, včetně potravinařství, průmyslu, a distribuce, je už dávno v zahraničních rukou, včetně bank, továren . potravinařských prodejen, Lidl , Kaufland ,Tesco, Peny, atd.. průmyslu i skladu atd.. Anglie už to pochopila velmi rychlé proto vystoupila z toho vlaku EU co jede rychle do záhuby. Ponaučení zní měli by jsme volit takovou stranu co chce to samé jako Anglie především suverenitu , a opět soběstačnou , a hospodářsky nezávislou zemi, bez rozkazů , a diktátu Bruselu. Největší moc v našem státě ma mít občan České republiky formou referenda , tak jako je to ve Švýcarsku. Jinak na tom budeme ještě hůř než dnes. Máme to štěstí, že jedna jediná taková uspěšná strana u nás existuje, a toto prosazuje je to Svoboda a přímá demokracie. Volte ve volbách SPD. Je to jediná strana která prosazuje přímou odvolatelnost politiku pro jejich neschopnost, a korupční jednán. Volte proto SPD Přímou volbu nás všěch občanu v referendu.Já osobně budoucího presidenta preferuji MUDr. Ivana Davida,CSc. To je pro mě osobnost hající zajmy České republiky v EU. SPD Už několikrát potvrdila, že to co říká i v reálu pro lidi dělá. taky vše splnila , a dál plní. Proto se nedivím , že jejich preferenece raketově rostou. A dostává se do popředí zájmu. Vážení spoluobčané jestli můžeme ještě něco zachranit tak. teď je ten čas. Sejdeme se u voleb, tam je jediná možnost něco změnit. SPD Přímá demokracie , chce přímou odvolaelnost politiku za svoje rozhodnutí ! A to je Alfa a Omega našeho rozhodnutí. všem dobrým lidem co nechtějí diktát Evropské unie, a zašlapání našeho národa do země . Vše nejlepší . Ten kdo je opravdu pro záchranu České republiky volí Přímou demokracii SPD strany Tomia Okamury. Přátelé máme to jediný štěstí a to, že nás z toho musí dostat Čech s Japonskými geny. Protože nikdo jiný to tady u nás už nezvládne. S přátelským pozdravem Petr Dvořák @
  • Peter Mokros
    Peter Mokros
    Před měsícem
    Pane Holec.Stale zminujete komunismus,takze lzete.Tady byl socialismus.Rozumime?
  • Peter Machenov
    Peter Machenov
    Před měsícem
    @bebuska benn Tak, samozřejmě že můžete, jestli chcete. Sice nejspíš budete jediná kdo by současnému systému takhle říkal a navíc by ten název byl zvolen zcela nelogicky, protože současný společenský systém nemá s komunismem ani v nejmenším nic společného. Nicméně máme stále ještě celkem dodržovanou svobodu vyjadřování, takže vám nic nebrání v tom abyste současný systém nazývala jakkoliv se vám zachce - klidně třeba "komunismus2". :)
  • bebuska benn
    bebuska benn
    Před měsícem
    @Peter Machenov tak v podstatě máte pravdu a nynějšímu totalitnímu režimu můžeme říkat jen maličko zjednodušeně komunismus2
  • Peter Machenov
    Peter Machenov
    Před měsícem
    Smiřte se s tím, že té době dlouhé cca. 40 let, kdy vládli komouši a dokonce tu svou vládu měli i přímo zakotvenou v Ústavě, se lidově říká "období komunismu". A že reálně se nejednalo o komunismus, ale "pouze" o socialismus a totalitu a tedy se jedná pouze o přenesený význam, to není vůbec podstatné.
  • Radek Smid
    Radek Smid
    Před měsícem
    Nevkládejte toho Holce do těch reklam...
  • Sara Koch
    Sara Koch
    Před měsícem
    Holec je boží kluk. :))
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    Je obdivuhodné, že držíte otěže zdravého rozumu a moudre analyzujete situace v politice a nejedete v obojakych komentářích. Děkuji. 🦉
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    P.Holec supeeer ,jako vždy ........
  • Ad Ei
    Ad Ei
    Před měsícem
    Je to náramnej fešák načesaný a navoněný doutníky, Ách jó 🙄😘😋❤️
  • Dolejš Pavel Nevim
    Dolejš Pavel Nevim
    Před měsícem
    To vypadá na zbožňování 😁,docela vás chápu, zřejmě se vám pan H.necim zalíbil a nyní může vyplodit cokoliv a sklidí váš obdiv. 😁 To na krku je k přemýšlení,zkuste to, lepší,než se uchylovat k urážkám.
  • Pavel Sedláček
    Pavel Sedláček
    Před měsícem
    Je úplně jasné, že ochránci Svaté Láska a Pravdy tohle vydýchávají jen těžce.
  • Luděk Smrčka
    Luděk Smrčka
    Před měsícem
    Dobrý den, pane Holče, sleduji Vás už téměř od počátku, ale právě jsem se stal placeným členem. Vaše vysílání je pro mne i manželku pohlazení po duši. Děkujeme, že Vy i Xaver vysíláte. Na co mám kliknout, abych také přispěl?
  • Jan Mokrý
    Jan Mokrý
    Před měsícem
    na ikonu dolaru 💲v chatu
  • Milan Zdrahal
    Milan Zdrahal
    Před měsícem
    Covid je jen vyšší síla, která čistí svět od hawloidnich OHÝBACU PRAVDY. Covid svědek = špatný člověk,, hawloid"
  • Irn U
    Irn U
    Před měsícem
    Ruší mě ten doutník. Jinak super dik
  • Dolejš Pavel Nevim
    Dolejš Pavel Nevim
    Před měsícem
    Někoho stačí poslouchat 10min. Za mě hnus,amatérský samozvaný komentátor.
  • Dolejš Pavel Nevim
    Dolejš Pavel Nevim
    Před měsícem
    No,ale překonal jsem se a poslechl si kousek ještě jednou,tak opravdu nechápu..... Myslím,že se bavíme úplně zbytečně,máme úplně jiný pohled na věc. Nechci se nechat zavléct do hádek,ani urážek,jen prosím o trochu zamyšlení,nad tím co kdo říká a proč a trochu objektivity,nebo možná ...zkusit se podívat na vše z jiné,třeba i druhé strany. Přebírat názor oblíbence a souhlasící skupiny lidí,to neznamená , nutně mít pravdu. P
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    @Dolejš Pavel Nevim tak to už je jiný příspěvek 😊😀 i jiný názor lze vyjádřit slušně .👍👍
  • Dolejš Pavel Nevim
    Dolejš Pavel Nevim
    Před měsícem
    @vlaďka Hm,to je fakt. Nedalo mi to,připadalo mi to,jako snůška blábolu,nevydržel jsem to poslouchat a nevydržel to nekomentoval. Nic osobního proti vám,ani komukoliv. Prostě vidím věci jinak,jinak nemám chuť kohokoliv urážet,ani vnucovat svou pravdu.
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    @Dolejš Pavel Nevim vy jste nás nazval skupinou blbečků ....Nechápu proč vůbec komentujete..😠tak.jste si alespoň ulevil 🤣🤣🤣🤣
  • Dolejš Pavel Nevim
    Dolejš Pavel Nevim
    Před měsícem
    @vlaďkaNo jo,to je právě o tom,že každý má svůj názor. Napadá mě co bych mohl napsat,že jste možná vy,ale nejdu do toho. Hodně zdaru. Pavel
  • Pigik Prasatko
    Pigik Prasatko
    Před měsícem
    Co ti ta pekarová udělala? Odmítla felaci? :D
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    Lže, je hezká, ale mele kritiky, žádný pozitivní nápad, to je prostě TOPka
  • bebuska benn
    bebuska benn
    Před měsícem
    To si ho radši nechat vypálit vod krokodýla
  • Sara Koch
    Sara Koch
    Před měsícem
    Narodila se jako zmije. :))
  • Lukáš M.
    Lukáš M.
    Před měsícem
    Tak jsem dnes viděl Podtrženo, sečteno plus s Adamcem. No a měl jsem co dělat, abych to po 5 minutách nevypnul. Adamec příšernej, sežral všechnu moudrost světa a uplně mimo. A Xaver mu přitakával. Nevím, kam to napsat, tak to píšu sem.
  • Lukáš M.
    Lukáš M.
    Před měsícem
    @Pavla Strhanova Adamec je ANOista, ten jede oficiální notu a vy jste asi taky od marmelády. Adamec když pominu obsah se choval naprosto příšerně, jak nějakej buran z vágusova. Humus. Tomu někdo fandí? XTV fakt klesá.
  • Pavla Strhanova
    Pavla Strhanova
    Před měsícem
    A mi se naopak pan Adamec moc líbil, jeho názor je i můj a on to dokázal neotřele a bez frází říct....kecy....Hejma mne zklamal už podruhé, začíná cvokovatět, ale právě Adamec byl dobrý, nenechal se umlčet...
  • Jirka Štangl
    Jirka Štangl
    Před měsícem
    56:00 Lucie Stuchlíková??? Seznam zprávy??? A co třeba Václav Moravec a jeho otázky, o kterých se nikdy nebude diskutovat. Seznam je bulvární stoka - tak to prostě beru, Ale zpravodajsví "veřejnoprávní" televize?!?! Zkuste sestříhat rozhovory (nejen Moravcovy, ale všech "redaktorů") jen na jeho otázky - bez toho komu je klade, a už jen z dikce, mimiky poznáte, je-li tím druhým "lepšočlověk" (= doslova mazání medu kol úst) anebo jde o někoho "nižší kulturní úrovně" [dle definice Petra Gazdíka] (= manipulativní otázky, mnohdy ve stylu gestapáckých výslechů). Mimochodem: Kde V.Moravec bere informace, které se jeví minimálně v "utajeném režimu" a které volně pouší do éteru?? Má zdoje v BISce?
  • Dolejš Pavel Nevim
    Dolejš Pavel Nevim
    Před měsícem
    Moravec je dobrý, asertivní,ale naprosto není nestranný. Všechny diskuze tlačí jedním směrem,slovickaří,nedovoluje druhým vyjádřit svůj názor a pokud ano, stejně vede rozhovor,jako by neslyšel argumentaci. Měl by se angažovat politicky. Za mě,není korektní moderátor.
  • Ad Ei
    Ad Ei
    Před měsícem
    Velmi zajímavý pohled na Václava Moravce. Děkuji Vám. Opravdu podnětné názory k zamyšlení.🤔🧐
  • Nyky Nowak
    Nyky Nowak
    Před měsícem
    Obdivuji masochisty, kteří ještě dávají dvouhodinovou one man show "Názory Václava Moravce"!
  • Jirka Štangl
    Jirka Štangl
    Před měsícem
    1:02 České právo : Defraudace = tunelování. Tunelování není trestný čin.
  • Mafian Gamber
    Mafian Gamber
    Před měsícem
    Šídlo jako klaun seznamu si Lenochoda nezaslouží,:)
  • Pavla Strhanova
    Pavla Strhanova
    Před měsícem
    @mutemathmancz Lépe to vyjádřit nejde.....Seznam je plný zlých klaunů.
  • Sara Koch
    Sara Koch
    Před měsícem
    Zaslouží si ho přece každý, který v daném týdnu vypustí lenochoda. :))
  • mutemathmancz
    mutemathmancz
    Před měsícem
    Seznam je plný zlých klaunů, kteří zasévají ve společnosti chaos a negativní emoce, je to stoka.
  • zdeněk konečný
    zdeněk konečný
    Před měsícem
    Nevím co ten pán bere? mele sračky vždyd celá vláda páchá trestnou činnost tak se spamatujte
  • zdeněk konečný
    zdeněk konečný
    Před měsícem
    @vlaďka podle sebe soudím tebe ty nadhero
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    Vy se vzpamatujte ,asi jste pod vlivem ....
  • Premysl Kralik
    Premysl Kralik
    Před měsícem
    Vy se sám sebe ptáte? Asi to neměla být tázací věta. Po znaménku následuje velké písmeno. Nějaká ta vulgaritka. Možná že "VZPAMATOVAT" by jste se měl vy. (ano tak se to správně píše)
  • Franta Písek
    Franta Písek
    Před měsícem
    No po 31 letech demokracie se vymlouvat na 40 let socializmu no já, bych to už nedělal je to asi tak jako by jsme rok 1948 omlouvali tradicí Rakousko-Uherského mocnářství.
  • standakan
    standakan
    Před měsícem
    @NOname Common Sense Bolševik = kapitalista? Zřejmě nevíte, kdo byli bolševici. Tak jak u nás před 40 lety nebyl komunismus ale socialismus, tak teď není kapitalismus a demokracie, ale opravdu úporná snaha o globalismus.
  • NOname Common Sense
    NOname Common Sense
    Před měsícem
    @Franta Písek Máte v mnohém pravdu, já zase vidím nadvládu EU a globalizaci. Tu zášť vidím hlavně od Čssd, která je bohužel za mizerných 7,4% ve vládě. Po roce 89 neproběhla žádná debolševizace, tak to tady máme. Kdyby panoval kapitalismus, tak máme volný trh, a ne regulovaný a dotovaný: to je jen zmršený socialismus a největší a nadnárodní firmy sají pomoc ze státního rozpočtu, od vlád. Na tom je EU založena. To skutečně kapitalismus volného trhu není, když se centralizuje a zvýhodní se ti největší. Každý chce dělat kšefty se státem, protože daňoví poplatníci uhradí ztráty, ale zisk je soukromý.
  • Franta Písek
    Franta Písek
    Před měsícem
    @NOname Common Sense Nevím sice co to má společného s tendencí po 31 letech se obrace do 40 let trvajícího zřízení. Připadá mi to jako jednoduchá výmluva a omluva všeho špatného co se zde od roku 1989 stalo. Já, ale nevidím bolševickou zášť proti podnikání, ale kapitalistické požírání malého velkým. Položme se na otázku komu to posloužilo, kdo nezavřel a kdo pořád jede. Ti malý ne, ale ty velký a kdo to zavřel ne komunisté, ale ten jeden z největších kapitalistů.
  • NOname Common Sense
    NOname Common Sense
    Před měsícem
    Copak nevidíte tu bolševickou zášť proti podnikání? Copak je likvidace samostatných malých podnikatelů málo zřejmá? Tady se zase pěstuje závislost na státu a vláda sype jen státním zaměstnancům.
  • Jaroslav Hladky
    Jaroslav Hladky
    Před měsícem
    Musím opět uznat, že máme stejný pohled na řadu věcí.
  • Lída Smejkalová
    Lída Smejkalová
    Před měsícem
    Pan Holec lže! On ani neví, jaká byla situace před 3 měsíci, tak co je to za komentátora? Není pravda, že před Vánocemi byla situace v ČR na 3. stupni PSA nebo nějak růžová a proto se otevřely obchody. Stačí se podívat do jakékoliv tabulky s počty nakažených/den, s počty hospitalizovaných/den, s počty nakažených/počet obyvatel a tam jasně uvidíte, že od podzimu 2020 do dneška se situace v ČR každý týden zhoršuje a nic se nikdy nezlepšilo. Otevření obchodů bylo PR pro politické bodíky.
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    Co vlastně řešíte? Podívejte se kolem v Evopě i mimo. Vlada dělá co může a nikdo rozumný by do toho nešel. Logistika, nevyzpitatelnost viru, opozice...Pan Holec se drží pravdy.
  • jiří Pekař
    jiří Pekař
    Před měsícem
    Statistika nuda je, on přece mluvil na živo, odpovídal reagoval na dotaz, Vaše je lhář, je teda postřeh nezaujatého voliče.
  • jiří Pekař
    jiří Pekař
    Před měsícem
    Já myslím, že jsme byli podle PSA ve trojce ale oficiálně byla čtverka, s tydennim otevrenim hospod, (😀] , a myslím že to že si to může každý dohledat je daleko jasnější než to říct vlastními slovy a z patra, a hlavně se nebát, jde spíš o to jak se to řekne, kritika musí být argumentována, neee hledat za vším čerta (Babiše 😁😁)
  • radim100100
    radim100100
    Před měsícem
    Ale hosi , hosi ... plne huby tolerance a prvni Hejmuv preslap nemozete stravit ? Vzdyt byla popelecni streda takze on si jiste neco na hlavu nasype :-) Take it easy ...
  • Kony
    Kony
    Před měsícem
    Já jsem Ondřeje Hejmu poprvé v životě předčasně vypnul,. Jeho názor respektuju, ale nesouhlasím s ním a děsilo mne to úplně stejně jako pana Holce.
  • Pavla Strhanova
    Pavla Strhanova
    Před měsícem
    Já to nechápu, vždycky jsem se mohla uchechtat a souhlasila s ním, ale teď ...musím vypnout....je to děs.....zblbnul, nebo ho žena zpracovává?????
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    Já jsem se z pana Hejmy úplně rozklepala..hihi Brzy jsem vypnula a stále to nechápu .......
  • Jindřich Rybníček
    Jindřich Rybníček
    Před měsícem
    Co takový obrat Nějak to nemůžu rozdejchat
  • Marie Hubáčková
    Marie Hubáčková
    Před měsícem
    super
  • Ladislav Přitasil
    Ladislav Přitasil
    Před měsícem
    HOLEC BOREC! :-)
  • Ondra N
    Ondra N
    Před měsícem
    Petr Holec je už jenom samolibý blb, ale v poslední době mám silný pocit, že je na výplatnici Marka Prchala.
  • Perrymanx
    Perrymanx
    Před měsícem
    Ani nadávat neumíte aniž byste se shodil. Vám to nějak pomáhá? Petr Holec je pro mě jeden z nejlepších.
  • Jiří Uher
    Jiří Uher
    Před měsícem
    Je pitomost pomoct těm slabším.Z vaší pusy,je to zrůdnost.
  • Karel Janyška
    Karel Janyška
    Před měsícem
    BEZ ZVLÁDNUTÍ TEORIE SPONTÁNNÍHO ŘÁDU, NEMÁTE ŽÁDNOU ŠANCI, OTITULOVANCI !!! Nejvyšším věděním lidstva vůbec, a už navždy, je teorie spontánního řádu. Vždyť je to vědecký popis toho, odkud všechno uspořádané ve vesmíru a zejména na Zemi pochází a čím je uspořádáno a navždy uspořádáváno. F.A.Hayek má za ni Nobelovu cenu, jak se běžně říká i té za ekonomii. Viz jeho autobiografie, neměli univerzální obor. Ponechejme pro záměr tohoto výkladu vesmír stranou a naučme se nejdříve to, co je už prokazatelně a na vědeckém základě k mání a co se týká situace na Zemi. Když výklad velmi zrychlíme, zjistíme, že i první živá buňka jím je, tedy i život sám. Spontánní, vědecky nezpochybnitelně popsaným způsobem samovzniklý, řád vždy vykazuje sebepořádací, sebezáchovné a seberegulační vlastnosti a účinky, u živých organisnů jim říkáme imunitní systém. Jsme tedy, coby komplexní a čím dále tím inteligentnější lidé, jeho produktem také a naše těla samozřejmě rovněž. Jinak bychom nepřežili dávnověk, středověk, ani novověk. Prostě bychom nežili. Je opravdu zvláštní a k neuvěření, že světová vědecká a akademická obec o této teorii nic neví, minimálně jí neargumentuje. A měla by. Vždyť je to samotné jádro možnosti vysvětlit relevantně všechny jevy a procesy vyskytující se na Zemi. Včetně lidského světa a jeho podstaty, nemocí a například pandemií, z nichž jedna právě na Zemi probíhá. Pandemie covidu-19. Tato pandemie, ostatně jako všechny v minulosti i v budoucnu, má základ v replikaci spontánních řádů, tedy vzájemném vtělení a změny jednoho spontánního řádu jiným, tady pro člověka nešťastné. Spontánní řád jednotlivých druhů zvířecích virů se prostě replikuje (evolucí dáno, ne rozumem virů, ten nemají, jde o proces evoluční adaptace možného) do spontánního řádu člověka tak, že ho rozruší až k takovému stavu, kdy přestane fungovat ve své původní podobě a člověk umírá. Takový konec může být způsoben i tím, že tělo zabije jeho vlastní imunitní systém překotnou, respektive už nesprávnou, reakcí, která ovšem souvisí právě s narušením spontáního řádu těla spontánním řádem viru a odezvou na něho. Všechno je umožněno evolučním "podlezením" covidu-19 pro tento případ neaktivovaného imunitního systému člověka. Co z této danosti vyplývá ? Nic menšího, než to, že imunitní systém je nutno aktivovat včas uměle, aby k namnožení virů v těle, tedy k rozrušení spontánního řádu člověka, nemohlo dojít. Tady to uděláme nahrazením přirozené horečky, která je už odezvou na onemocnění covidem-19, ale bohužel také pozdním aktivátorem imunitního systému, teplotou umělou ihned při prvním pocitu z nachlazení, který všichni dobře známe pod lidovým termínem, "něco na mě leze". Tím uvedeme imunitní systém v činnost a ten dá pokyn svému "pánovi", tedy spontánnímu řádu, aby zasáhl a viry zničil. Jak ? To není důležité. Evolucí vyvinuté sebeobranné principy a mechanismy jsou tak složité, že člověkem neidentifikovatelné. Člověk může pochopit jen jejich vlastnosti, účinky a důsledky. Vždyť je produktem stejného spontánního evolučního procesu. Spontánní řád lidského těla se skládá z bezpočtu malých spontánních řádů jemu podřízených pro obsluhu jednotlivých dějů a orgánů v těle. Až jednou lidé důsledky této megasložitosti pochopí, nastane revoluce v medicíně. Každý podřízený spontánní řád těla má totiž svůj vlastní imunitní systém a jeho správnou aktivací, které je nutno teprve objevit, je možno docílit jejich opravy, tedy je uzdravit. Aniž by se vědci a lékaři v těle vrtali zbytečně. Přičemž výměna zničených orgánů za nové bude stále možná, bude-li nutná. Vyměněný orgán těla je staronovým prvkem spontánního řádu lidského těla a všechno dává smysl. Buňky se svými vnitřními spontánními řády jsou jeho prvky nejmenšími a jsme na kořenu léčby rakoviny. Jejich bujení hlavní spontánní řád umí zastavit. Už dnes se říká, ža člověk prodělá rakovinu až 40 krát za život. Ale to je už jiná kapitola. Tentokrát šlo hlavně o pandemii covidu-19 a její řešení. Její likvidace je jasně na tímto věděním poučených jednotlivcích, ne na vládách a tzv. odbornících, kteří bohužel to, co píši neznají. A tak systémem pokus-omyl míchají tzv. vakcíny, které aktivátorem imunitního systému jsou jen náhodně a na jiné mutace virů už nezabírají. Viz kadoročně nové vakcíny na chřipky. TAKŽE OTITULOVACI, MÁTE-LI MÍT ŠANCI, STUDUJTE A NEHUDRUJTE. TO VÁM, ANI LIDSTVU, NEPOMŮŽE ! Dzp.
  • Michael Cas
    Michael Cas
    Před měsícem
    Takze Vy jste covid-hujer? No nic.
  • Vojtěch Kopecký
    Vojtěch Kopecký
    Před měsícem
    Zajímavé, že u posledního streamu u Hejmy jsou vypnuté komentáře. Že by to už Hejma posral?! Jo posral. A to úplně královsky
  • Vasja Vasja
    Vasja Vasja
    Před měsícem
    @Ad Ei Ale tomu neuteče. Jako Babiš.
  • mutemathmancz
    mutemathmancz
    Před měsícem
    Hejma se přejedl Havlového guláše a komentáře by už asi nedal.
  • Ad Ei
    Ad Ei
    Před měsícem
    Komentáře si zapnul jen na oslavné gratulace. Bojí se, aby mu nevyčítali spolupráci.🤥
  • Vasja Vasja
    Vasja Vasja
    Před měsícem
    Vypnutý jsou dlouho. Zapnul je jen 1. února, by mohl od nuzáků přimout gratulace k narozeninám. pak zas šlus.
  • Eva Nováková
    Eva Nováková
    Před měsícem
    Irena Hrobska... super!!!!!..diky...
  • Eva Nováková
    Eva Nováková
    Před měsícem
    Pan Hejma mi mluvil z duse... krome teda Bartose ve vlade.
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    On ho tam nechce, jen to dal jako představu a řekl, že je z Pirátů jedinej inteligentní, ale vzhled tak trochu překupníka drog, pardon, si na světovém poli nemohu představit, aniž bych neměla zježené chlupy.
  • Artur Bulant
    Artur Bulant
    Před měsícem
    Pan Hejma palec nahoru.
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    proč má většinou vypnuté komentáře -že by ta spolupráce .......
  • #bajKING #
    #bajKING #
    Před měsícem
    Ondřej Hejma má naprostou pravdu.
  • Karel Janyška
    Karel Janyška
    Před měsícem
    BEZ ZVLÁDNUTÍ TEORIE SPONTÁNNÍHO ŘÁDU, NEMÁTE ŽÁDNOU ŠANCI, OTITULOVANCI !!! Nejvyšším věděním lidstva vůbec, a už navždy, je teorie spontánního řádu. Vždyť je to vědecký popis toho, odkud všechno uspořádané ve vesmíru a zejména na Zemi pochází a čím je uspořádáváno. F.A.Hayek má za ni Nobelovu cenu, jak se běžně říká i té za ekonomii. Viz jeho autobiografie, neměli univerzální obor. Ponechejme pro záměr tohoto výkladu vesmír stranou a naučme se nejdříve to, co je už prokazatelně a na vědeckém základě k mání a co se týká situace na Zemi. Když výklad velmi zrychlíme, zjistíme, že i první živá buňka jím je, tedy i život sám. Spontánní, vědecky nezpochybnitelně popsaným způsobem samovzniklý, řád vždy vykazuje sebepořádací, sebezáchovné a seberegulační vlastnosti a účinky, u živých organisnů jim říkáme imunitní systém. Jsme tedy, coby komplexní a čím dále tím inteligentnější lidé, jeho produktem také a naše těla samozřejmě rovněž. Jinak bychom nepřežili dávnověk, středověk, ani novověk. Prostě bychom nežili. Je opravdu zvláštní a k neuvěření, že světová vědecká a akademická obec o této teorii nic neví, minimálně jí neargumentuje. A měla by. Vždyť je to samotné jádro možnosti vysvětlit relevantně všechny jevy a procesy vyskytující se na Zemi. Včetně lidského světa a jeho podstaty, nemocí a například pandemií, z nichž jedna právě na Zemi probíhá. Pandemie covidu-19. Tato pandemie, ostatně jako všechny v minulosti i v budoucnu, má základ v replikaci spontánních řádů, tedy vzájemném vtělení a změny jednoho spontánního řádu jiným, tady pro člověka nešťastné. Spontánní řád jednotlivých druhů zvířecích virů se prostě replikuje (evolucí dáno, ne rozumem virů, ten nemají, jde o proces evoluční adaptace možného) do spontánního řádu člověka tak, že ho rozruší až k takovému stavu, kdy přestane fungovat ve své původní podobě a člověk umírá. Takový konec může být způsoben i tím, že tělo zabije jeho vlastní imunitní systém překotnou, respektive už nesprávnou, reakcí, která ovšem souvisí právě s narušením spontáního řádu těla spontánním řádem viru a odezvou na něho. Všechno je umožněno evolučním "podlezením" covidu-19 pro tento případ neaktivovaného imunitního systému člověka. Co z této danosti vyplývá ? Nic menšího, než to, že imunitní systém je nutno aktivovat včas uměle, aby k namnožení virů v těle, tedy k rozrušení spontánního řádu člověka, nemohlo dojít. Tady to uděláme nahrazením přirozené horečky, která je už odezvou na onemocnění covidem-19, ale bohužel také pozdním aktivátorem imunitního sytému, teplotou umělou ihned při prvním pocitu z nachlazení, který všichni dobře známe pod lidovým termínem, "něco na mě leze". Tím uvedeme imunitní systém v činnost a ten dá pokyn svému "pánovi", tedy spontánnímu řádu, aby zasáhl a viry zničil. Jak ? To není důležité. Evolucí vyvinuté sebeobranné principy a mechanismy jsou tak složité, že člověkem neidentifikovatelné. Člověk může pochopit jen jejich vlastnosti, účinky a důsledky. Vždyť je produktem stejného spontánního evolučního procesu. Spontánní řád lidského těla se skládá z bezpočtu malých spontánních řádů jemu podřízených pro obsluhu jednotlivých dějů a orgánů v těle. Až jednou lidé důsledky této megasložitosti pochopí, nastane revoluce v medicíně. Každý podřízený spontánní řád těla má totiž svůj vlastní imunitní systém a jeho správnou aktivací, které je nutno teprve objevit, je možno docílit jejich opravy, tedy je uzdravit. Aniž by se vědci a lékaři v těle vrtali zbytečně. Přičemž výměna zničených orgánů za nové bude stále možná, bude-li nutná. Vyměněný orgán těla je novým prvkem spontánního řádu lidského těla a všechno dává smysl. Buňky se svými vnitřními spontánními řády jsou jeho prvky nejmenšími a jsme na kořenu léčby rakoviny. Jejich bujení hlavní spontánní řád umí zastavit. Už dnes se říká, ža člověk prodělá rakovinu až 40 krát za život. Ale to je už jiná kapitola. Tentokrát šlo hlavně o pandemii covidu-19 a její řešení. Její likvidace je jasně na tímto veděním poučených jednotlivcích, ne na vládách a tzv. odbornících, kteří bohužel to, co píši neznají. A tak systémem pokus-omyl míchají tzv. vakcíny, keré aktivátorem imunitního systému jsou jen náhodně a na jiné mutace virů už nezabírají. Viz kadoročně nové vakcíny na chřipky... Dzp.
  • Rasam3
    Rasam3
    Před měsícem
    💰 3000
  • Tomas Weingartnar
    Tomas Weingartnar
    Před měsícem
    Tak nějak nevím. Dívám se na XTV už pár let a čím dál víc s rozpaky.. Čím dál víc je to o donejtech, sebeprezentaci, doutnicich a tak,.. a já to nedávám. Jak říká Xaver, kdykoliv to můžu vypnout. Tak vypínám.
  • Ondra N
    Ondra N
    Před měsícem
    Přesně! Odhlašuji premium.
  • Charles Severa
    Charles Severa
    Před měsícem
    Proc si nedavate datum od kdy jste na netu?
  • Vl Malda
    Vl Malda
    Před měsícem
    Víte, že když se nedusíte tím cumlem tak Vám to jde lépe? :)
  • Starý známý
    Starý známý
    Před měsícem
    Piráty už jen kvůli eura ne...
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    Tam je tolik důvodů -proč piráty neeeeee !!!!!
  • Pavla Strhanova
    Pavla Strhanova
    Před měsícem
    A ještě kvůli Antifě. Piráti jsou jejich kamarádi a Antifa jsou bojovní přiživníci, zdrogovaní blbečci umějící jen posprejovat nové omítky, mlátit lidi, ohrožovat pokojné demonstranty, útočit na lidi s jiným názorem. Trumpovi vykopala jámu Antifa, to oni organizovali útok, totéž dělají v Německu a u nás už také byli, za =ry zrzouna tam tlupy zamaskovaných, v černých kapucích...mladí...něco pořvávali. V Německu řvou....nie, nie, nie wieder Deutschland.....ne, ne, nikdy více Německo....nechala bych je pozavírat....proti vlastní zemí....totéž v Americe....Piráti jsou totéž. Udavači. Dělají díru do jediné lodi, kterou plujeme....Tyto zrádce nevolit. Ti si nahrají hlasy sami, podvodníci....
  • Filip Schirer
    Filip Schirer
    Před měsícem
    Holec je slabý moderátor, podle Hejmy!
  • Nada Ocenaskova
    Nada Ocenaskova
    Před měsícem
    Hejma mne projevem nudil, obsahem znechutil. Hejma se trochu otřel o pana Holce, závist. Před lety jsem ho prvně zaslechla mluvit, vodník česílko, umanuté názory, neobjektivní kritika těch co neříkali totéž. Žádné sympatie nevyvolal na rozdíl od pana Holce.
  • Michal Tejmar
    Michal Tejmar
    Před měsícem
    Petře, puč Ondřeje Hejmy? Nene, to byly jen jeho pocity, a myslím oprávněný...To že se to hodně lidem nelíbí, samozřejmě, nikdo nechceme poslouchat ošklivý zprávy, tím spíš, že to zavání realitou... :-)
  • Antonín Cetkovský
    Antonín Cetkovský
    Před měsícem
    @Michal Tejmar Ano, černobílé to není a taky se mi nelíbí, když někdo Hejmovi přehnaně nadává a zásadně ho odsuzuje. Stejně tak přirovnání k puči je podobně přehnané, jako když Hejma přirovnává k okupaci, To byl od Holce trochu vlastní gól, když kritizuje něco a přitom udělá defacto totéž v opačném gardu. Také Vám přeji hodně zdraví, a ať to všichni zvládneme co nejlépe !
  • Michal Tejmar
    Michal Tejmar
    Před měsícem
    @Antonín Cetkovský Trochu to napálil, poslal tam emoce, ale rozhodně ne puč... S tou policií to bylo trochu jinak, říkal sice, že jsou proti nám, ale je to špatně a není to jejich vina, takhle vznikají překrouceniny... Zároveń i říkal, že bude dál věci dodržovat, ale nesouhlasí s tím... a to my taky vadí, jak hned někdo nesouhlasí s tímhle stavem, je popírač nebo obcházeč nařízení, a tak to i vyznělo bohužel od pana Holce... Já taky nejsem obcházeč, ale tohle se mi už nelíbí... Svět není jenom černý a bílý, ono je to vždycky takový šedivý... Co se týče nemocnic, obávám se, že dokud to neprdne, tak se přístup lidí nezmění, to je myslím pro ně ten přirozený lockdown , tenhle lockdown je spíš jen prodlužování agonie, buzerace a stojí to víc..., ale rád se spletu. Věřit v lepší zítřky je důležitý, vláda by měla konat, očkovat a testovat... ale moc jim to nejde, jsou fakt slabý... Pan hejtman Kuba se mi líbil, víc takových, akce. Zdravim, hodně zdraví :-)
  • Antonín Cetkovský
    Antonín Cetkovský
    Před měsícem
    @Michal Tejmar S mnohým co píšete se dá souhlasit, zejména že chybí rozumnější komunikace a vzájemný respekt názorů a podobně. Problém je, že to co říkal pan Hejma bylo extrémně přepjaté a přehnané, tvářit se jako že nastává nějáké drama , že zasahuje armáda a policie proti vlastním lidem a srovnávat to s okupací, to je opravdu šíleně přestřelené , naprosto mimoidní a není divu, že na extrém tohoto typu reagují lidé také extrémně. Další věc - realita je taková, že zdravotnictví je na hraně kapacit a tak nic jiného než lockdown nezbývá. To je prostě nevyhnutelná nutnost a ne nějáká babišova zvůle a libůstka jak trápit lidi. No a co se týče průmyslu - nelze zastavit ekonomiku zcela, z něčeho musíme žít. To je až ta úplně poslední možbnost zastavit všechno včetně průmyslu, hodně zoufalá možnost. Souhlasím ale s tím, že to má být lépe ošetřené a snad se na tom začalo pracovat (testování ve firmách).
  • Michal Tejmar
    Michal Tejmar
    Před měsícem
    ​@Antonín Cetkovský Souhlas, každý má právo se vyjádřit a pranýřování je... souhlas, nemocnice jsou plný. Líbí se mi, že dáváte respekt, respekt,. Ondřej nezpochybňoval covid, přečtěte si ten titulek a poslechněte si ho ještě jednou, kritizuje vládu a říká proč, a mluví o podivném lockdownu, okresy jo, a fabriky ne, atd., tedy úplně na nic... neočkuje se atd. atd.... a samozřejmě, zásah vlastní policie a vojáků proti lidem, skrz ty nahoře, a to že je špatně, je to špatně... Jeho postoji rozumím, a odtržený od reality, není, každý vnímáme realitu podle sebe, ale to neznamená, že náš postoj je jediná správná realita, každý máme totiž svojí osobní realitu, která určitě není objektivní :-) Myslim, že všeobecně neumíme moc druhým nasoslouchat a jakmile to není do naší noty, tak to není ono...Jak říkám výše, lidská psychika nemá ráda ošklivý věci, a snažíme se dělat, že neexistují "psychologie odmítání"... Covid tu je, je to nepříjemný jak píšete, je nepříjemný, že lidé umírají, je nepříjemný jak media lidi strachem z covidu manipulují a je nepříjemný jak máme neschopnou vládu, která šlape po vlastních lidech, bez ohledu do jakýho spektra je skrz media polarizuje... Jak napsal kolega s vlajkou níže dobře, společně, přestaňme ukazovat prstem na sebe, lidi si nerozumí, protože neumí spolu komunikovat...
  • Antonín Cetkovský
    Antonín Cetkovský
    Před měsícem
    Sám Hejma si to nadepsal jako revoluci. Na názor a jakékoliv pocity má Hejma samozřejmě plné právo a nelíbí se mi, když je za to pranýřován, protože jinak je to podle mě celkem inteligentní člověk a s velkou částí jeho názorů se dá souhlasit. Ale tentokrát to s realitou nemělo nic společného, to bylo čiré odtržení od reality, ve které jsou plné nemocnice a umírá 150-200 lidí denně ........
  • Wein Veritas
    Wein Veritas
    Před měsícem
    Jako vzdy perfect!!! Priste to chce japonske sake🥂😜
  • Jardas Saci
    Jardas Saci
    Před měsícem
    Šotek nepozornost
  • Jardas Saci
    Jardas Saci
    Před měsícem
    😀
  • Jardas Saci
    Jardas Saci
    Před měsícem
    OK Iam sorry
  • Wein Veritas
    Wein Veritas
    Před měsícem
    @Jardas Saci obé je správně...to mé je v aj :-)
  • Jardas Saci
    Jardas Saci
    Před měsícem
    Prefekt
  • Hana Hu
    Hana Hu
    Před měsícem
    Pane Holče, jste úžasný! Hana H.
  • Irena Hrobská
    Irena Hrobská
    Před měsícem
    Pan Hejma - inteligentní, vtipný, s rozhledem, neuráží. Nedělá chytrého. Řekne svůj názor - hned ho tady sejmou. Ty vorle. Tak to mi sem najelo omylem. Vypínám.
  • Irena Hrobská
    Irena Hrobská
    Před měsícem
    @vlaďka Jasně, Vy to udělejte také. Nemám ráda frajery, co si hrají na světáky s doutníkem a ten mají narvaný v hlavě místo mozku.
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    To je dobře ,že jste vypla-jste jinde !!!!
  • Alena Rybarova
    Alena Rybarova
    Před měsícem
    náhodou pan Holec prezentoval své názory věcně, klidně, s nadhledem a vtipně, bez hysterického podtextu a bouchání rukou do stolu, mějte se krásně a hlavně zdravě
  • Honza
    Honza
    Před měsícem
    Nebyl to Hejma, ale Okamura v jeho masce...٩(●̮̮̃•̃)۶
  • Irena Hrobská
    Irena Hrobská
    Před měsícem
    Neuznávám lži vlády, neuznávám nezákonné zákazy, neuznávám ničení české ekonomiky, neuznávám Vaše uznávání lock downu - to je pro mě neskutečné! Tyhle kecy o tom, že se kovidu nezbavíme - no děs. Hrůza! Víte, že kecají, že není chřipka´?? A víte, že vědci tvrdí něco jiného? A víte že virus je exozom z toxické buňky? Tedy hovínko. Tedy to nejlepší, co může člověk kproudkovat - zbavuje se zápalu. Jde mi z Vás hlava kolem! Jo a virus kovidu nikdy nikdo neizoloval. JSte škůdce.
  • Ad Ei
    Ad Ei
    Před měsícem
    @vlaďka Paní Peterková líže kliky u dveří, aby dokázala, že covid 19 neexistuje ❗🤯😜😋
  • Irena Hrobská
    Irena Hrobská
    Před měsícem
    @vlaďka Poplašn zprávy slyším každý den na meisntreamu. Nevěřím lžím.
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    @Irena Hrobská už na J.PETERKOVOU podal domov dúchodců trestní oznámení pro šíření poplašné zpráv.uvedla ,že tam zemřeli dúchodci po očkování .a o tom léku ty bláboly ,které šíří poslanec Volný .O tom letadle v Brně jste četla ???Jaké dezinformace šíří -to je na zvracení .....
  • Irena Hrobská
    Irena Hrobská
    Před měsícem
    @vlaďka Víte, hodnotit paní Peterkovou jen proto, že má ječák - tak to je hodno pavlačové drbny. Aspoň nesedí na prdedeli a nečumí na krávoviny.
  • vlaďka
    vlaďka
    Před měsícem
    Mně jde zase hlava z vás z těch vašich blábolú p.Hrobská ...Fanatička !!!Nejste příbuzná aktivistky Jany Peterkové,ta by potřebovala psychologa ...
  • Rudolf černý
    Rudolf černý
    Před měsícem
    Opět skvělá práce,Petře.Super,super a ještě jednou super.Opět se těším na další středu.Hezké dny přeji.
  • mutemathmancz
    mutemathmancz
    Před měsícem
    Pane Holec je trochu depresivní, že jste jedniný z branže novinářů, který mluví tak jak to reálně v Czechii je, nedejte se a dělejte svou práci tak dobře jako doposud. Hejma je Havlista a Klausista což je naprosto destruktivní kombinace.
  • WPWW SHARP SCUM
    WPWW SHARP SCUM
    Před měsícem
    Je neuvěřitelný, jak jsou lidi rozdělený. Měli bysme držet spolu, ale přitom se tady hádají dvě strany, komu je víc na blití...
  • Michal Tejmar
    Michal Tejmar
    Před měsícem
    Velký souhlas! Dobrý logo :-)
  • Zmetek Sexistroj
    Zmetek Sexistroj
    Před měsícem
    Pan Hejma svym jako ze priznanim, se stal nabarvenym ptacetem. A jak vime z prirody. Nikdo nema rad bilou vranu. To je pudove, prirodni zajistujici preziti. Jestli si neuvedomil jake publikum ho sleduje? Ci se snazil byt konstruktivni za kazdou cenu? Ale vycital lidem, ze mu pozasluze vyjadrili nesouhlas. Ze si spletl hospodu s Prazskou kavarnou. Doufam ze se podobneho veletoce nedockame od pana Petra Holce.
  • Jardas Saci
    Jardas Saci
    Před měsícem
    Přesně řečeno ho musel někdo solidne na očkovat
  • Vít Dvořák
    Vít Dvořák
    Před měsícem
    Díky!
  • František Zákostelecký
    František Zákostelecký
    Před měsícem
    Co ten Holec placal, Hejma žádnou revoluci a teror nehlasal. Ta jeho samolibost je příšerná. Hejma je demokrat určitě větší než Holec. Takže furt čekám koho on řekne kdo by měl vládnout...pořád nic
  • František Zákostelecký
    František Zákostelecký
    Před měsícem
    @Jules JulesX v pondělí Hejma pouze vyzýval opozici k vyslovení nedůvěry vládě, to je normální konání v rámci parlamentní demokracie, rozhodně ne výzva k revoluci nebo teroru. Kdyby Holec trochu přemýšlel tak to nemohl placnout.
  • Jules JulesX
    Jules JulesX
    Před měsícem
    Hejma má napsáno slovo revoluce v nadpisu videa a ještě k tomu napsaný caps lockem 😆
  • Michal Káš
    Michal Káš
    Před měsícem
    Holec je borec
  • jan hobrla
    jan hobrla
    Před měsícem
    veľavážený pán Holec, zbytočne vy tu vysvetľujete princípy a zásady demokratického dialógu, břitké a racionální argumentace; keď divákov máte samé hovadá, ktoré okamžite vyhejtujú a posielajú na šibenicu kohokoľvek kto povie niečo proti ich srsti...
  • Honza
    Honza
    Před měsícem
    Janko "čo to trepetě"...
  • Jaro Boh
    Jaro Boh
    Před měsícem
    Demolice modrého ptáka Hejmy v přímém přenosu. Pravda, nečekaná destrukce osobnosti. Lapaloma Bohnice Blanka first?...
  • Já H.
    Já H.
    Před měsícem
    co to blábolíš?
  • Ad Ei
    Ad Ei
    Před měsícem
    👍😁😃🐦
  • Lopata Kladivo
    Lopata Kladivo
    Před měsícem
    P. Holec si jel kradne, vostre a pravdive! 👍 hore🇨🇿🤝
  • Jindřich Rybníček
    Jindřich Rybníček
    Před měsícem
    Díky 👍 Pan Ondřej Hejma...furt jsem čekal kdy to co řikal vyzní jako fór Nevyznělo 🤔
  • Jindřich Rybníček
    Jindřich Rybníček
    Před měsícem
    Poslouchal jsem teď v pátek Xavera živě,dělal co mohl a nemohl Mám pocit že pana Hejmu zastavil nějaký horlivec v uniformě a dal mu vatýrku jak se říká,proč toť otázka....rychlá jízda Proto pan Holec mluvil o cestě do studia,že tam se něco stalo Mám rád konspirace,to jsou slova pana Hejmy v xtv kde byl pan Adamec režisér.😎
  • Petr Hadrava
    Petr Hadrava
    Před měsícem
    Víte vůbec, že se omezuje svoboda lidí? Kvůli povinné karanténě, povinné testy 1x týdně , povinná vakcinace, zavřená sportoviště, obchody, zákaz cestování mezi okresy .... ubyde tím snad onemocnění? Co přijde dál? To nebere konce, vždyť je to jen virus, a ten můžete dostat i když si jdete koupit rohlík Argumentujete bohužel jen tím co se Vám hodí, Francie atd, ale co Austrálie? Babiš se tím "podřezal". Mimochodem já na dovolené taky nebyl, a všechna opatření dodržuji .....:)
  • Antonín Cetkovský
    Antonín Cetkovský
    Před měsícem
    @Jarda Přichystal Opatření jsou nutná, nikdo je nedělá naschvál aby někomu škodil. Kdyby jich nebylo, je to ještě horší. Nemá proto smysl nadávat na hasiče, že hasí a pořád to hoři. Kdyby nehasili, hořelo by ještě víc. A nemá smysl nadávat, že někdo ekonomicky strádá, to je jako nadávat na krutou zimu, to nedělá nikdo naschvál, aby někdo trpěl. Opravdu to nejste schopen pochopit ?
  • Jarda Přichystal
    Jarda Přichystal
    Před měsícem
    Tak to vůbe jako, nic takového jsem nepsal, neřekl, nemyslím si to a dost jsme si tu pobrečeli. Nevím, odkud jste a přeji Vám, aby to nebylo jako v Sokolově. Já jen říkám, že rok děláme stále totéž s očekáváním jiného výsledku a že je mi líto ( i) těch lidí, co trpí ekonomicky.......vy si myslíte, že je to v rovině že měli uherák a teď tedy mají jen vysočinu, ale oni nemají ani na jídlo pro děti. A já dostal od Vás tolik nadávek.....no nevím no.
  • Antonín Cetkovský
    Antonín Cetkovský
    Před měsícem
    @Jarda Přichystal Hloupý provokatére. Vy zpytujte svědomí, že se chováte jako dobytče k lidem co mají těžký průběh covidu.
  • Jarda Přichystal
    Jarda Přichystal
    Před měsícem
    @Antonín Cetkovský Tak lidem nic nepište, pokud nemáte reálné zkušenosti ju....papapa
  • Antonín Cetkovský
    Antonín Cetkovský
    Před měsícem
    @Jarda Přichystal Tím absurdnější je vaše počínání v diskuzi, kde šíření covidu podporujete. Jen aby se někdo mohl více nažrat. A už neobtěžujte.
  • Marcel Šimůnek
    Marcel Šimůnek
    Před měsícem
    By byla legrace kdyby kazdej poslal Holcoj nejake vino kdyz uz tam rekl adresu. Takovych 1000 baliku za tyden kdyby mu prislo ,... :-) Udelame mu radost?
  • - Chobotnička-
    - Chobotnička-
    Před měsícem
    Pane Šimůnku, nepošleme raději na Dobrého anděla? Přijde mi to smysluplnější. 😂
  • Jarda Přichystal
    Jarda Přichystal
    Před měsícem
    @Ad Ei Jemu jo.
  • Ad Ei
    Ad Ei
    Před měsícem
    Já mám jenom na krabicák.😫😢 Stačilo by to?🍾🍸🍹🥂

Podmínky | Ochrana soukromí | Kontakty

© 2014-2021 CScrone Online video sdílení portálu! Zdarma ke stažení!